Garantie:

Algemene diensten:
Wij geven twee weken garantie op de door ons geleverde diensten.

Hardware aanschaf:
Op hardware reparaties hanteren wij de normale fabrieksgarantie zoals deze wordt geleverd vanuit onze leveranciers. Het is dus mogelijk dat er verschillende fabrieksgaranties worden gegeven vanuit onze leveranciers.

Reparaties:
Op de door ons uitgevoerde reparaties hanteren wij dezelfde garantie voorwaarden als onze Algemene diensten.

Mocht het zo zijn dat na de levering van een dienst het probleem zich opnieuw voordoet, dan vragen we je of je ons daar meteen over kan informeren zodat wij dit alsnog kunnen herstellen.

Bij PC Hulp Gemert krijg je garantie op je reparatie

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons contactformulier in te vullen.  Wij komen dan spoedig met een reactie en proberen samen met jou tot een oplossing te komen. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – binnen één week.

Je kunt geen rechten ontleden aan b.v. kosteloze herstelwerkzaamheden, garantie etc, wanneer je jou klacht of ontevredenheid niet binnen twee weken schriftelijk of per e-mail kenbaar heeft gemaakt bij PC Hulp Gemert.

Jou klacht heeft onze aandacht!

PC Hulp Gemert zal binnen 3 werkdagen reageren en alles in het werk stellen om het probleem op te lossen. Het is ons beide belang dat een klacht de relatie en het vertrouwen niet schaad. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij je binnen 3 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Daarnaast moet ook de volgende vermeldingen worden opgenomen:

  • Factuur nummer (indien aanwezig)
  • Product
  • Duidelijk omschrijving van de klacht

Je kunt je klacht kenbaar maken door ons contactformulier in te vullen, wij nemen dan contact met je op.

Garantie en Klachten bij PC Hulp Gemert