Veel gestelde vragen

Home > Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen en hun antwoorden. Staat je vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op. of bel van maandag t/m zondag met 06-422 666 12

Vanwege privacy redenen hebben wij besloten ons vestigingsadres niet op onze website te vermelden. Je kunt natuurlijk altijd hierom vragen wanneer je een afspraak met ons maakt of wanneer je ons telefonisch benaderd. Je kunt ook het contactformulier op onze website invullen, deze is 24/7 bereikbaar.

Telefoon: 06-422 666 12

Tijdens onze openingstijden zijn wij telefonisch bereikbaar via telefoon: 06-422 666 12.
Je kunt de actuele openingstijden hieronder terugvinden. Op officiële feestdagen zijn wij gesloten.

Actuele openingstijden

maandag08:30 - 12:30
dinsdag08:30 - 12:30
woensdag08:30 - 12:30
donderdag08:00 - 22:00
vrijdag08:00 - 22:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

Je kunt natuurlijk altijd ons contactformulier invullen, wij zullen je dan spoedig een passend antwoord geven.

Jan, wij werken uitsluitend volgens afspraak. Een afspraak maken kan op 3 manieren:

  1. via ons online afspraak formulier
  2. telefonisch via: 06-422 666 12
  3. via onze Facebookpagina

Ons werkgebied beslaat een radius van 30 km rondom Gemert-Bakel.

Zo zijn wij onder andere actief in de volgende dorpen en steden:

GemertAarle-RixtelAstenBakelBeek en DonkBoekelBoerdonkBoxmeerBoxtelDe MortelDe RipsDeurne,
EindhovenElsendorpErpGeldropGennepHandelHeezeHelmondHuize PaduaKeldonkLieropLieshoutLiessel,
MariahoutMierloMilheezeMillNuenenOdiliapeelOmmelOplooOverloonSint AnthonisSint OedenrodeUdenVeghelVenhorst,
VenrayVlierdenVolkelYsselsteynZeeland

Voor een uitgebreid overzicht van ons werkgebied klik je hier.

  • Reparatie van software en hardwareproblemen
  • Reparatie computers en notebooks welke niet meer opstarten
  • Verwijderen van virussen en spyware
  • Oplossen van internet- en email problemen
  • Opschonen en versnellen van trage computers en notebooks
  • Installatie en beveiligen van draadloos internet
  • Herinstalleren van Windows inclusief behoud van uw bestanden
  • Terughalen van verwijderde documenten, foto’s en email bestanden
  • Installatie van nieuwe computers en notebooks
  • Overzetten van documenten, foto’s en email oude computer naar nieuwe computer
  • Webdesign en SEO optimalisatie
  • Webhosting en domeinnaam registratie
  • Windows 7, 8, 10 problemen.
  • Tablet en Smartphone: Iphone / Ipad / Android problemen.
  • Het beveiligen, versnellen en onderhouden van uw computer.
  • (Wifi) Printer instellen op het netwerk.
  • Wifi netwerk signaal stabieler maken.
  • Wifi repeaters / versterkers instellen.
  • Malafide Startpagina’s en toolbars verwijderen.
  • Ongewenste pop-up reclame verwijderen en blokkeren
  • Problemen met geluid of de beeld weergave.
  • Cloud instellingen en synchronisatie problemen, zoals Icloud, Dropbox, Skydrive, Google Sync, IMAP, Office 365.
  • Mailprogramma’s: o.a. Outlook 2000, XP, 2003, 2007, 2010, 2013 / 365, Outlook Express, windows (live) mail,  Mozilla Thunderbird.
  • De juiste instellingen bij inkomende en uitgaande mail problemen.
  • Het verwijderen van virussen, malware, ransomware, adware etc.
  • Problemen met browsers, o.a. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome.
  • Modem en Router instellingen.
  • Netwerk problemen oplossen: o.a. het delen van computers en printers.
  • Vragen en problemen over Microsoft Office, Open Office en LibreOffice (instellingen van word, excel, outlook etc.)
  • Data recovery: Het redden/herstellen van verloren of verwijderde bestanden op de harde schijf.
  • Problemen met het Installeren van USB apparaten zoals Printers, Webcam, MP3 speler, etc.

Contante betaling
Wij geven de voorkeur aan een contante betaling, bij voorkeur zo gepast mogelijk.

Pinnen is mogelijk
Sinds kort kun je bij ons ook pinnen middels ons mobiele pinapparaat. Dit is natuurlijk goed voor jou en onze veiligheid, zo hoeven wij niet met veel geld over straat, en hoef jij je geen zorgen te maken dat je nog genoeg contanten in huis moet hebben. Wel zo makkelijk!

Transactiekosten voor pinbetalingen bedragen 3% van het totaal te betalen bedrag.

Aanbetaling 
Het kan voorkomen dat wij een aanbetaling vragen voor grotere aankopen of reparaties, dit geheel in overleg. Eventuele extra kosten worden altijd overlegd. We bellen je dan om de extra kosten door te geven en te overleggen.

Let op:
Na een succeslvolle betaling zullen wij je computer of laptop aan je overhandigen. Indien er sprake is van geen betaling zal het apparaat bij ons blijven staan totdat de betaling volledig voldaan is.

 

Wanneer wij je computerprobleem niet kunnen oplossen, betaal je alléén, onderzoekskosten voor de tijd die wij aan je apparaat hebben besteed. Deze  onderzoekskosten bedragen € 30,00.

In overleg wordt er besloten wat er met de computer of laptop gaat gebeuren. Je kunt bijvoorbeeld overwegen je computer of laptop bij ons achter te laten en een nieuwe of refurbished exemplaar aan te schaffen bij ons, of geheel afstand doen van je computer of laptop.

  1. Algemene diensten: Wij geven twee weken garantie op de door ons geleverde diensten.
  2. Hardware aanschaf: Op hardware reparaties hanteren wij de normale fabrieksgarantie zoals deze wordt geleverd vanuit onze leveranciers. Het is dus mogelijk dat er verschillende fabrieksgaranties worden gegeven vanuit onze leveranciers.
  3. Reparaties: Op de door ons uitgevoerde reparaties hanteren wij dezelfde garantie voorwaarden zoals in punt 1 is vermeld.

Mocht het zo zijn dat na de levering van een dienst het probleem zich opnieuw voordoet, dan vragen we je of je ons daar meteen over kan informeren zodat wij dit alsnog kunnen herstellen.

Wij blijven uit de buurt van jou gegevens en brengen geen enkele wijzigingen hierop aan. Mocht er door werkzaamheden de kans bestaan dat gegevens verloren gaan, dan wordt er altijd eerst een back-up gemaakt zodat deze veilig gesteld zijn.

Tip: maak zelf altijd een back-up van je belangrijke bestanden, zoals afbeelding, documenten etc. Zet deze veilig op een USB stick of een externe hardeschijf.

Je persoonlijke gegevens worden altijd vertrouwelijk behandeld en worden niet ingezien door onze medewerkers. Je gegevens worden tevens niet voor andere doeleinden gebruikt en ook niet aan derden beschikbaar gesteld. Zie ook onze privacyverklaring, disclaimer, algemene voorwaarden en ons cookiebeleid

Ja dat is mogelijk, maar dan moet dat wel op tijd doorgegeven worden. Ook vragen wij de legitimatie als iemand anders het komt ophalen.

Wanneer je een afspraak met ons maakt zullen wij je vragen om op deze link te klikken. Er wordt dan software gedownload die ons in staat stelt om verbinding te maken met jou computer. Vervolgens kunnen wij op afstand je computerprobleem oplossen. Nadat wij het de sessie hebben gesloten hebben wij geen controle meer over je computer of laptop.

Let op:
Deze dienst bieden wij vooralsnog alleen als service aan die klanten die eerder bij ons in de werkplaats zijn geweest met hun computer of laptop, of voor klanten waarbij wij eerder op locatie zijn geweest voor computerhulp aan huis.

In de regel hanteren wij het vandaag brengen, morgen halen principe.
Dit geldt voor al onze diensten waarbij de computer of laptop bij ons wordt gebracht.

Haal -en brengservice: Als wij je computer of laptop meenemen voor bijvoorbeeld een computer reparatie dan is het in de regel zo dat je deze binnen 3 werkdagen weer terug hebt. Uiteraard kan het voorkomen dat wij langer nodig hebben om het probleem op te lossen.

Ja, wij zijn in staat om op maat websites of webshops te realiseren. Wij streven hierbij naar technische perfectie en een schitterende vormgeving. Verder zijn wij in staat om huisstijlen en logo’s te ontwerpen. Ook op het gebied van Search Engine Optimalisation (SEO) en Search Engine Advertising (SEA) kunnen we je helpen.

Ben je geïnteresseerd in deze dienst, neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Nee, helaas zijn wij geen leerbedrijf.

Wij maken gebruik van cookies om de website goed te laten functioneren en het gebruik van de website te analyseren en te kunnen verbeteren.
Ik ga akkoord
Weigeren
Privacy Policy